torsdag den 9. december 2010

Første blogindlæg :-)

Nu synes jeg, det var på tide at skrive mit første blogindlæg om USA.
Jeg skal afsted på udveksling til sommer 2011 indtil sommeren 2012. og jeg glæder mig utroligt meget!.
Jeg rejser med EF high school year http://www.ef.com/highschool/, hvis nogen skulle være interesserede i at kigge på det.

Indtil videre har de været rigtig gode. Til at besvare spørgsmål, vejlede osv. plus at medarbejderne er rigtig søde og hjælpsomme :-)

Der er bare så lang tid til, at det bliver tid til at komme afsted.
Heldigvis er der nogle ting der skal gøres inden, så man ligesom føler at man er ved at gøre sig klar til at komme afsted. Der er en masse papirarbejde og lægeting
.
Jeg er så blevet færdig med al papirarbejdet, mangler lige at sende min kopi af min helbredsattest afsted, og ellers er jeg også næsten færdig med at få mine vaccinationer: Jeg har fået 2 doser af hebatitis AB, og så skal jeg så også have en 3. dosis til maj.
I dag fik jeg stivkrampe vaccination og i tirsdags blev jeg testet for tuberkulose :-)

Nu er der kun tilbage at vente på, at det bliver efter nytår/forår/sommer og jeg kan få tildelt en værtsfamilie, skole og stat :-D
Det er laaang tid at vente :-)

Jeg skriver når der sker noget yderligere, hvilket jeg tror godt kan tage noget tid :) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar